Meniu
Krepšelis

Sąlygos ir taisyklės

PREKIŲ ĮSIGIJIMO EIGA RANKENOS.LT SVETAINĖJE:

  1. Išsirinkite norimus produktus, jų komplektaciją ir/ar paslaugas į krepšelį. Prieš rinkdamiesi prekes/paslaugas patariame prisijungti prie mūsų sistemos, tokiu būdu net nepatvirtinę savo užsakymo galėsite matyti savo pasirinkimus prisijungdami kiekvienąkart prie sistemos.

  2. Patvirtinate užsakymą.

    2.1. Paklausimo patvirtinimas niekaip Jūsų neįpareigoja prekes įgyti.

    2.2. Paklausimo gavimas yra vertinamas, kaip Jūsų užklausa, kurią mūsų vadybininkai perskaičiuos, patikrins ir profesionaliai įvertins. Jei neturite specialistų, kurie gali tiksliai apskaičiuoti reikiamų medžiagų kiekius, rekomenduojame prieš tvirtinant paklausimą, skiltyje Rašyti papildomus komentarus“ surašyti kuo daugiau duomenų apie Jūsų perkamų durų išmatavimus:

    - pagal pasirinktų durų eiliškumą: durų angos aukštį, plotį, sienos storį (sienos storis yra pagrindinis elementas įtakojantis galutinei durų komplekto kainai), apvadai iš vienos ar abiejų pusių.

    - jei negalite tiksliai pasimatuoti durų angos matmenų, pakanka pamatuoti ir durų varčios (varstomosios dalies) matmenis, tačiau kiti du elementai (sienos storis ir apvadų komplektų kiekis) vis tiek yra privalomi kad teisingai sukomplektuoti Jūsų prekes.

    2.3. Užsakymo priėmimas ir vykdymas. Per 2 darbo dienas po Jūsų užsakymo priėmimo su Jumis susisieksime Jūsų nurodytu telefonu. Jei Jūsų užsakymas mums bus aiškus, Jūsų nurodytu el. paštu gausite Užsakymo patvirtinimo lapą su prekių ir paslaugų komplektacija, Užsakymo įvykdymo terminu, avanso mokėjimo dydžiu.

  3. Patvirtinate užsakymą sumokėdami Užsakymo patvirtinimo lape nurodyto dydžio avansą:

    - pavedimu į užsakymo patvirtinimo lape nurodytos įmonės sąskaitą;

    - grynais pinigais durys123.lt ar rankenos.lt nurodytose oficialiose parduotuvėse. Mokėdami grynais pinigais su savimi turite turėti užsakymo patvirtinimo formą, pagal kurią parduotuvės vadybininkas sudarys atskirą Užsakymo sutartį. Mokant grynais parduotuvėse visą tolimesnę atsakomybę už užsakymo vykdymą prisiima sau parduotuvė, su kuria sudarėte sutartį. Prekių kainos negali būti didesnės nei šioje internetinėje svetainėje. Mes patvirtiname, kad su durys123.lt ar rankenos.lt skelbiamomis parduotuvėmis turime sudarę atstovavimo sutartis.

    Avansą sumokėti privalote per 3 darbo dienas nuo Užsakymo patvirtimo lapo gavimo dienos. Sumokėjus avansą vėliau mes pasiliekame sau teisę vienašališkai keisti užsakymo įvykdymo terminus ir/ar užsakytų prekių kainas. Nesumokėjus avanso per 10 darbo dienų nuo užsakymo patvirtinimo išsiuntimo datos, užsakymas yra anuliuojamas.

  4. Apie prekių pagaminimą / pristatymą į mūsų sandėlius būsite informuoti Jūsų nurodytu el. paštu ir (ar) telefonu. Ši data yra laikoma užsakymo įvykdymo data nepriklausomai nuo to, kada Užsakovas prekes pasiims ar tos prekės fiziškai bus pristatytos Užsakovui. Jei prekių pagaminimo / pristatymo data dėl objektyvių priežasčių yra perkeliama, įsipareigojame apie tai Jus informuoti telefonu SMS žinute ar skambučiu.

  5. Galutinis atsiskaitymas už prekes yra privalomas prieš prekių atsiėmimą / išsiuntimą užsakovo adresu. Užsakovas privalo pilnai atsiskaityti už Prekes per 5 darbo dienas nuo informavimo apie prekių pagaminimą / pristatymą į mūsų sandėlius datos. Neatsiskaičius per šį laikotarpį imamas 2 Eu už vienas duris (pilnos komplektacijos: varčia, stakta, praplatinimai, apvadai, furnitūra) mokestis už kiekvieną kalendorinę sandėliavimo dieną, skaičiuojant nuo informavimo apie prekių pagaminimą / pristatymą į mūsų sandėlius datos. Užsakovui atsiskaičius, tačiau jam Prekių neatsiėmus šis mokestis neskaičiuojamas 30 kalendorinių dienų. Galutinio atsiskaitymo data yra laikoma pinigų užskaitymas Pardavėjo sąskaitoje. Sudarius sutartį durys123.lt ar rankenos.lt skelbiamose parduotuvėse galioja jose sutartos sąlygos.

  6. Šių Taisyklių ir Sąlygų priėmimas reiškia, kad Užsakovas susipažino dėl prekių Garantijų ir grąžinimo sąlygų. Jei Užsakovas su šiomis sąlygomis nesutinka, turi būti pasirašyta atskira Užsakymo sutartis.

  7. Šių Taisyklių ir Sąlygų priėmimas reiškia, kad Užsakovas susipažino su Užsakymo sutarties sąlygomis. Jei Užsakovas su šiomis sąlygomis nesutinka, turi būti pasirašyta atskira Užsakymo sutartis.

  8. Ginčai, iškilę tarp Pardavėjo ir Užsakovo, sprendžiami derybų keliu, o joms nepavykus - pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

  9. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius, ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.

  10. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .

Rekvizitai:

UAB "Kambario durys"
Verkių g. 46, Vilnius
Tel.: +370 664 78991
A.S.: LT763500010016900915 (Paysera LT)
Įmonės kodas: 306124602
PVM mokėtojo kodas: LT100015273717